34 DH WATRA Im. Braci Buchalików w Rybniku
Forum
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum 34 DH WATRA Im. Braci Buchalików w Rybniku Strona Główna
->
WIADOMOŚCI
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
GŁÓWNE INFORMACJE
----------------
WIADOMOŚCI
DOKUMENTY
PRÓBY I SPRAWNOŚCI
UMUNDUROWANIE
Zastępy
----------------
Bractwo Ognia
Iskierki
Fenix
NA WESOŁO
----------------
Zdjęcia(forum zamknięte)
Profile
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
zu...
Wysłany: Pią 11:14, 19 Cze 2015
Temat postu:
na MTO mieliście mieć telefon z GPS. Aplikacja która będzie potrzebna to Endomodo ( wersja darmowa) lub Locus Free. Gdyby się okazało, że ktoś nie ma to osoba stojąca na punkcie będzie miała swój tel.
zu...
Wysłany: Nie 22:13, 14 Cze 2015
Temat postu:
Informacje o MTO
Rozpoczęcie: Manewry rozpoczynają się w piątek, spotykamy się na Stanicy 6 HDŻ (przystanek Chwałęcice Przystań) między godz. 18.00-19.00
Autobusy odjeżdżają : z Placu Wolności nr 43 – 18:24
z Sądu nr 45 – 18:21
Zakończenie: w niedzielę o godz. 9.15 odbędzie się apel końcowy z wyłonieniem zwycięzców. Po apelu rozpocznie się Piknik Rodzinny organizowany przez 6 HDŻ , na który również zapraszamy.
Przypominam również o wyposażeniu patroli:
* apteczka - dostaniecie z drużyny (ale każdy niech sobie załatwi parę rękawiczek lateksowych)
* namiot - dostaniecie z drużyny
* kompas bądź busola
* notatnik
* latarka
* saperka - dostaniecie z drużyny
* zegarek
* telefon wyposażony w GPS ( we wtorek powiem dokładnie jaki program trzeba zainstalować )
Oraz o indywidualnym wyposażeniu uczestników:
* śpiwór, karimata, jedzenie na dwa dni (2 śniadania i 2 kolacje)
* regulaminowe umundurowanie (pamiętajcie o rogatywkach, dziewczyny spódnice z munduru i getry muszą być)
* ubranie do ewentualnego ubrudzenia
* latarka, menażka, niezbędnik (lub łyżka i widelec) , nóż, kubek
* dobry nastrój
Każdy patrol na starcie dostanie 2 butelki wody. Woda dostępna będzie również na punktach. Dobrze, by było gdyby uczestnicy zabrali sobie coś do zjedzenia na drogę. My zapewniamy posiłek po zakończonym biegu, wrzątek podczas innych posiłków oraz herbatę.
Przypominam także o zadaniu przedmanewrowym
Jeśli macie jakieś pytania proszę dzwonić na nr:
pwd. Piotr Grabowski – 668972775
phm. Ania Grabowska – 511726729
Czuwaj!
phm. Ania Grabowska
zu...
Wysłany: Wto 23:32, 19 Maj 2015
Temat postu: MTO 19-21.06.2015
Komenda Hufca Ziemi Rybnickiej oraz Krąg Instruktorski "Niekończąca się opowieść" zaprasza wszystkich harcerzy hufca do udziału w Manewrach Techniczno-Obronnych "Szalony Minutnik II"
Termin i miejsce
19 – 21 czerwiec 2015 Rybnik, Stanica Wodna 6HDŻ
Cele:
* integracja środowisk harcerskich, starszoharcerskich i wędrowniczych
* dobra, wspólna zabawa
* sprawdzenie własnych możliwości i umiejętności harcerskich
* podsumowanie całorocznej pracy drużyn
Warunki uczestnictwa:
Warunkiem uczestnictwa są opłacone składki członkowskowskie
do czerwca oraz zgody rodziców.
W manewrach mogą brać udział patrole w następujących kategoriach
* harcerska i starszoharcerska – 5 - 6-osobowy patrol składający się z członków ZHP oraz opiekun, który nie bierze udziału we współzawodnictwie,
Termin zgłoszeń:
Zgłoszenia należy składać do 29.05.2015 u kadry drużyny
Wyposażenie patrolu
* apteczka
* namiot
* kompas bądź busola
* notatnik
* latarka
* saperka
* zegarek
* telefon wyposażony w GPS
Wyposażenie indywidualne
* śpiwór, karimata, jedzenie na dwa dni (2 śniadania i 2 kolacje)
* regulaminowe umundurowanie
* ubranie do ewentualnego ubrudzenia
* latarka, menażka, niezbędnik, nóż, kubek
* dobry nastrój
Start:
19 czerwiec 2015 (Patrole zostaną poinformowane tydzień wcześniej o miejscu i godzinie rozpoczęcia imprezy.)
Koszty
Wpisowe: 10zł od osoby (opiekunowie patrolu harcerskiego i starszoharcerskiego niewnoszą opłaty za udział)
Wpłaty dokonuje się u kadry drużyny do 29.05.2015
W ramach wpisowego organizatorzy zapewniają:
* nagrody za I, II miejsce w każdej kategorii (w zależności od ilości zgłoszeń)
* wrzątek
* gorący posiłek w sobotę
* dobrą zabawę i masę atrakcji
Zadanie przedmanewrowe:
1. Przygotowanie kartki do kroniki hufca, w której zostanie zawarta nazwa patrolu, okrzyk i wierszyk lub piosenka opisująca osoby z patrolu.
Patrol może zostać zdyskwalifikowany za nieprzestrzeganie Prawa Harcerskiego oraz za niestosowne zachowanie.
Kryteria oceny
* przestrzeganie Prawa Harcerskiego
* aktywność zespołowa i indywidualna
* zgranie patrolu
* punkty z trasy oraz gry
* wykonanie zadania przedmanewrowego
* stosowanie zasady fair- play
* dyscyplina podczas imprezy
Postanowienia końcowe:
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu oraz odwołania MTO
w przypadku zbyt małej liczby uczestników.
Każda drużyna może wystawić dowolną liczbę patroli.
Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów.
ZGODA RODZICÓW
Wyrażam zgodę na uczestnictwo mojego dziecka ............................................................. w Manewrach Techniczno-Obronnych „Szalony minutnik II” organizowanego przez ZHP Komendę Hufca Ziemi Rybnickiej w dniach 19-21.06.2015r. jednocześnie wyrażam/ nie wyrażam zgody na pływanie łódką oraz udział w zajęciach na linach.
...............................................................................
Nr telefonu kontaktowego do rodzica/opiekuna podczas MTO
............................... …….........................................
Miejscowość, data podpis rodzica, opiekuna
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin